Ciocolata se transformă în artă doar la City Park Mall!

Thursday, March 15, 2018 0 Comments A+ a-

Luni am fost cu mare, mare entuziasm la City Park Mall pentru că am fost invitată la o inedită expoziție de ciocolată în piațeta liftului panoramic. Când am ajuns acolo am descoperit 8 minuni din ciocolată, mai exact 8 sculpturi inspirate din mitologia greacă:


* Afrodita (zeița frumuseții, a iubirii și a plăcerii)
* Demetra (zeița agriculturii)
* Megara (soția lui Hercule)
* Hera (zeița protectoare a căsniciilor)
* Venus din Milo (zeița greacă a iubirii și frumuseții)
* Hestia (zeița căminului)
* Eros (zeul iubirii)
* un îngeraș foarte dulce atât la propriu, cât și la figurat.

Statuetele cântăresc între 45 kg și 130 kg, iar cea mai mică are 85 cm, în timp ce cea mai înaltă are 1.60 m. Au fost sculptate în totalitate din ciocolată de 54% cacao și au o rezistență demnă de niște zeități! Sunt delicate, bineînțeles, dar arată extraordinar! Le puteți admira (dar nu atinge sau mânca) până duminică, 18 martie fiind ultima zi în care City Park Mall le găzduiește.

Nu doar sculpturile reprezintă atracția evenimentului, ci și kiosk-ul pe lângă care este imposibil să treci fără a gusta sau cumpăra câte ceva. Împreună cu bloggerii și bloggerițele din Constanța am ascultat detalii extrem de interesante legate de bunătățile cu care ne-am înconjurat. Am descoperit, astfel, ciocolata vegană făcută din boabe de cacao originare în Nicaragua și unt de cacao, ciocolată care nu conține zahăr rafinat, ci doar ingrediente provenite din agricultura organică.


Papilele ne-au fost încântate degustând câte un pic din tabletele prezentate, toate fiind atât de diferite una față de cealaltă, dar atât de gustoase și deosebite! Cu toate că am fost întrebată care a devenit ciocolata mea preferată, sinceră să fiu toate mi-au plăcut extrem de mult, întrucât fiecare are, parcă, propria personalitate și mă identific cu minunatele arome în diferite momente ale zilei.




Am admirat figurinele create atât din ciocolată cu lapte, cât și fără lapte, figurinele pictate cu pigmenți naturali obținuți din alge bioluminescente, mărțișoarele perfecte pentru cei dragi și CD-urile făcute din ciocolată ale căror melodii pot fi ascultate prin intermediul unei aplicații care se instalează foarte ușor pe orice smartphone.

Am plecat acasă cu un ou de Paște și o tabletă Happy Benjamino - Salted Almonds Cranberry, dar nu înainte de a participa la atelierul de pictură cu ciocolată la invitația organizatorilor celui mai gustos eveniment la care am fost până acum.






Cu toate că nu sunt talentată la pictat am îndrăznit să fac câteva flori combinate cu steluțe, exact așa cum făceam și în clasa I. Hihi!


Tabloul final mi-a fost lăudat și datorită lui am putut face o fotografie cu una dintre statuetele de ciocolată, chiar în spatele cordonului delimitator!


Opera de artă am lăsat-o acolo imediat ce am aflat că în momentul în care cineva se oferă să o cumpere, banii sunt donați în scop caritabil. 





Se vede cât se poate de clar faptul că alte persoane sunt mai talentate la pictură decât mine, dar nu-i nimic. Eu sunt talentată la a mânca ciocolată, ceea ce reprezintă una dintre cele mai importante abilități în ziua de astăzi.


A doua zi m-am întors pentru a achiziționa ciocolata aceasta cu chia și grapefruit, dar nu m-am putut abține, așa că am luat și o Happy Benjamino drăguță foc, cu goji, nuci caju și portocale.

Mâine este o nouă zi și aștept cu nerăbdare să văd ce ciocolată îmi va mai face cu ochiul. Ne vedem la expoziție, da? Vă reamintesc că duminică, pe 18 martie, este ultima zi, deci nu mai avem timp de pierdut când sunt atâtea bunătăți de savurat! Vorba aceea: o dietă echilibrată înseamnă a avea câte o ciocolată în fiecare mână. 

P.S. Toate figurinele rezistă la temperatura camerei timp de un an, așa că nu aveți de ce să vă faceți griji. De asemenea, ciocolata fără lapte este vegană, de post, ceea ce mi se pare minunat pentru persoanele cărora le place ciocolata și țin post.

P.P.S. Puteți achiziționa ciocolată la kilogram pentru a o folosi la prepararea celor mai delicioase rețete, fie că vorbim despre ciocolată caldă, fie că vorbim despre prăjituri.