Particip la BlogMărțișor - ediția 2017!

Sunday, March 05, 2017 0 Comments A+ a-

De câteva zile bune m-am tot gândit să scriu articolul prin care să-mi anunț participarea la BlogMărțișor 2017, însă iată că abia astăzi am reușit să-mi eliberez programul pentru a mă înscrie la frumoasa campanie primăvăratică Blogawards. Mai bine un pic mai târziu decât niciodată!

Deși această campanie a început încă din luna februarie, eu nu prea am dispus de timpul necesar pentru a scrie articole calitative la concursurile individuale ce compun BlogMărțișorul. Însă odată cu înscrierea articolului de față îmi asum promisiunea de a scrie la toate celelalte campanii care încă mai sunt active.

Nici pentru tine nu este timpul pierdut, să știi!


Termenul limită al campaniei BlogMărțișor este data de 8 februarie. Dacă te străduiești să participi la aceasta și automat la toate cele șapte campanii individuale rămase ai posibilitatea de a câștiga premiile oferite de sponsori, însă și alte premii garantate de Ovidiu Marius Călugăru în cazul în care te situezi pe una dintre primele 10 poziții din clasamentul BlogMărțișor 2017. Nu este obligatorie participarea la toate campaniile active. Poți scrie pentru oricare dintre ele, însă dacă vrei să fii un potențial câștigător al unui pachet cadou (mouse wireless, set de căști și mouse pad) și să îți poți alege între 3 smartwatch-uri și 7 selfie stick-uri, eu zic că merită să depui un efort un pic mai mare zilele astea și să scrii din tot sufletul pentru cele șapte campanii care te așteaptă.

Așadar... dacă ai încredere în talentul tău de a oferi valoare cititorilor tăi te invit cu mare drag să participi împreună cu mine și cu alți colegi de breaslă la campania BlogMărțișor! Pentru o primăvară productivă este necesar să dăm 100% din ceea ce avem mai bun începând chiar de astăzi!

Haideți să ne demonstrăm propriilor persoane faptul că  PUTEM face asta!

Mult succes tuturor participanților!

*Premiile fiecărui concurs individual vor fi acordate de către sponsori în termen de 30 de zile de la finalizarea jurizării.