O seară în Orășelul Copiilor (Blogmas - Ziua 6)

Tuesday, December 06, 2016 0 Comments A+ a-

Așa cum vă spuneam și ieri, săptămâna trecută am fost în Constanța, în vizită la părinții mei. Tot atunci s-a deschis Orășelul Copiilor din Țara Piticilor - Parcul Tăbăcăriei și am profitat de ocazie pentru a evada în lumea magică a sărbătorilor de iarnă.

Totul este decorat foarte frumos, chiar m-am simțit ca într-o altă dimensiune. Am auzit că Orășelul Copiilor are tematica filmului Avatar, dar nu sunt sigură ce vrea să însemne asta. Este adevărat, unul dintre copacii împodobiți are câteva ornamente care parcă te duc cu gândul la acel film, însă în rest ornamentele mă duc cu gândul doar la Crăciun.

Oricum, orășelul este extrem de drăguț, ba chiar are și ateliere unde copiii își pot dezvolta creativitatea, pe alei sunt prezente diverse personaje din desenele animate și au loc spectacole pe scena din inima părculețului.

Nouă ne-a plăcut foarte mult plimbarea de seară în Orășelul Copiilor, așa că urmează să vă arăt câteva poze de la fața locului.





















Voi ce tărâmuri de poveste ați vizitat în ultima vreme?