Acasã, în brațele lui

Thursday, October 13, 2016 0 Comments A+ a-

Stona.ro, divizia de retail a Algabeth Stone Group, o companie ce comercializează piatră naturală, care și-a lansat de curând magazinul online mi-a lansat provocarea de a scrie despre felul în care îmi place să-mi petrec timpul atunci când sunt acasă.

Totodată vreau să vă anunț că datorită lansării site-ului, cei de la Stona sărbătoresc momentul prin organizarea Zilelor Porților Deschise, iar invitatul de onoare este Lorand Soares Szasz (Business Coach, Trainer, Speaker și Antreprenor) care va vorbi despre căile dezvoltării afacerii. Acesta este un eveniment la care suntem așteptați cu toții în perioada 13, 14 și 15 octombrie la sediul aflat în apropierea orașului Ploiești.

Vă recomand cu căldură acest frumos eveniment, deoarece astfel puteți vedea cu ochii voștri cel mai mare depozit cu cel mai mare stoc de piatră naturală disponibil în România (marmură, granit, travertin, onix, calcar) și puteți vizita fabrica Stona, locul unde piatra naturală este prelucrată.

Stona asigură transportul dus-întors din București pentru oricare dintre Zilele Porților Deschise, iar pentru data de 13 octombrie este asigurat și transportul din Brașov!


Mi-ar plăcea extrem de mult să particip la acest eveniment unic, deoarece cred că ar fi super interesant să văd cel mai mare depozit cu cel mai mare stoc de piatră din România, dar recunosc că și reîntâlnirea cu Lorand ar fi o oportunitate extraordinară pentru a învăța mai multe informații utile și interesante.


Dar până una-alta, să vă povestesc ce înseamnã pentru mine acasã și cum îmi valorific timpul pe care îl petrec în confortul cãminului.

Acasã este locul unde îl gãsesc pe EL, dar cel mai frumos sentiment de acasã îl am atunci când mã strânge în brațe. Acasã e locul unde renunț la toate mãștile purtate de-a lungul zilei, unde îmi dezbrac sufletul de secrete și prejudecãți pentru a-l lãsa liber sã respire aerul îmbibat cu iubire și armonie.

Acasã știu cã este locul unde mã simt protejatã de griji, probleme și rãutați, locul unde sunt acceptatã cu bune și cu rele, locul în care învãț sã fiu eu însãmi și sã îl accept pe cel de lângã mine așa cum este el.


Acasã este locul unde îmi odihnesc mintea și ochii, unde mã relaxez profund și petrec timp de calitate cu persoana iubitã. Ne întâlnim printre așternuturi pe timpul nopții, printre fotografiile înrãmate din sufragerie pe timpul zilei și în curtea pavată cu travertin în momentele ce fac trecerea dintre zi și noapte.

Acasã ne petrecem mult timp stând de vorbã, fãcând planuri de viitor și distrându-ne cu jocuri de societate alãturi de prietenii noștri.

Bineînțeles, ca orice familie, obișnuim sã ne acordãm timp pentru noi înșine, pentru a ne dezvolta în mod individual, astfel încât sã putem evolua împreunã.

În momentele în care întreaga atenție este concentratã asupra mea îmi place sã citesc cărți care îmi îmbogãțesc latura creativã și cãrti care mã ajutã sã mã dezvolt personal. Atunci când am nevoie de o relaxare profundã fac o baie lungã și fierbinte în cada plinã cu spumã, în timp ce ascult în surdinã muzica de la Buddha Bar, acompaniatã fiind de multe lumânãrele parfumate care oferã întregii atmosfere un aer intim și misterios.

Dupã ce sesiunea de rãsfãț se încheie iau halatul alb și pufos pe mine, pãșesc ușor pe granitul rece de culoarea Universului regãsit în ochii iubitului meu, pentru a simți rãcoarea atât de plãcutã ce îmi liniștește tălpile fierbinți. Ador senzația trecerii de la prea cald la rece, cãci fiecare celulã a trupului meu se relaxeazã deodatã, scãpând de cãldura în exces.


Obișnuiesc sã gãtesc în fiecare searã, iar din când în când mã ajutã și jumătatea mea, deși se poate spune că mai mult dansăm kizomba printre veselă și tacâmuri. Însã fie cã bucãtãrim împreunã, fie cã gãtim separat, orice cinã savuratã la aceeași masã reprezintã o adevaratã plãcere.

Ne organizãm propriile festivaluri de film, astfel încât mereu adormim îmbrãțișați în timpul vreunei comedii romantice.

Fiecare secundã petrecutã alãturi de el o consider o adevaratã operã de artã, cãci indiferent ce aș face sau ce am face, totul este nou și minunat.

Acasã este în toate Te iubesc-urile șoptite înainte de a pleca la serviciu, acasã este în fiecare gând bun și drãgãstos transpus în Îmbracã-te bine, fiindcã-i rece afarã!

Acasã e oriunde se aflã cea mai bunã versiune a mea, adică în inima și brațele lui, cãci el este persoana care mã inspirã sã evoluez azi mai mult decât în toate zilele de ieri.

Ce îmi place sã fac atunci când mã aflu acasã? E simplu. Sã îl iubesc și sã îl respect, cãci este locul preferat unde mã retrag ori de câte ori simt nevoia de liniște, acceptare și dragoste adevărată.