Te machiez gratuit pentru întâlnire!

Sunday, May 08, 2016 0 Comments A+ a-

Așa cum am mai spus, urmez cursurile Școlii de Makeup Art et Beaute by Parisax Professional. În aproximativ două săptămâni se fac trei luni de când îmi investesc timpul, energia și sufletul în această artă! La școală totul decurge extraordinar de bine, iar în timpul liber vreau să exersez cât mai mult, astfel încât am pus la cale un plan.

Așadar, deoarece sunt o persoană creativă am luat hotărârea de a implementa un proiect foarte fain, cu scopul de a promova zilnic iubirea în toate formele ei, dar mai ales în forma ei cea mai artistică.

Ideea de bază este următoarea:


Primele două machiaje sunt gratuite, iar timpul alocat makeup-ului mai este dedicat și socializării, fiindcă vreau să ne cunoaștem, să ne împrietenim, să povestim, să facem schimb de contacte și să păstrăm legătura de acum înainte.

Al treilea machiaj are un discount de 25%, ceea ce înseamnă că îmi doresc să colaborez cu tine pe o perioadă îndelungată de timp și vreau să-ți accentuez frumusețea prin intermediul talentului meu ce se manifestă în această artă.

Sunt la început de drum, dar dragostea pentru makeup mă determină să dau startul acestui proiect prin care celebrez atât iubirea, cât și frumusețea.

Vreau să îți ofer valoare, seriozitate și profesionalism, așa că scrie-mi pe Facebook (Tulips and Sparkles sau Bianca Alexandra) și haide să colaborăm!