Gesturi mici, suflete mari.

Monday, March 28, 2016 2 Comments A+ a-

Știi ce e plăcut la viața asta? Că în fiecare zi te surprinde cu ceva fain! Uneori te surprind chiar și oamenii pe care nu-i cunoști personal, așa cum mi s-a întâmplat mie astăzi!

În articolul în care am anunțat că m-am apucat de învățat limba irlandeză am spus că Cecelia Ahern este una dintre autoarele irlandeze preferate. Astăzi... ce crezi? Am primit patru cărți scrise de Cecelia Ahern de la o colegă de muncă a tatălui meu. Știu că doamna îmi citește blogul de câțiva ani, fiindcă mi-a mai trimis un munte de cărți atunci când am scris articolul Schimb de povești pentru ediția din 2014 a competiției SuperBlog.

Chiar dacă nu o cunosc, cred că este o doamnă foaaaarte faină (parcă îmi dau cu părerea ca-n emisiunea Chefi la cuțite) și prin intermediul acestui articol vreau să-i spun că-i sunt recunoscătoare și să-i transmit că îi mulțumesc! Pentru mine contează mult astfel de fapte, deoarece îmi fac ziua de o mie de ori mai bună!
E important și drăguț să mai facem și noi astfel de gesturi. Ele sunt în aparență atât de simple, dar au semnificații colosale, scoțând în evidență sufletele mari pe care le avem. Mi se pare extraordinar, iar feeling-urile sunt pe măsură!

2 comentarii

Write comentarii
Natural
AUTHOR
Tuesday, March 29, 2016 delete

Parca vad ca daca te apuci de sport primesti niste patratele :))) Spor(t)!

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Thursday, March 31, 2016 delete

Oho, stiu, stiu. Lucrez la asta. :D

Reply
avatar