La mulți ani de ”Ziua Independenței”!

Sunday, February 14, 2016 0 Comments A+ a-

La mulți ani tuturor îndrăgostiților ce sărbătoresc astăzi Valentine's Day și La Mulți Ani tuturor persoanelor singure ce sărbătoresc Ziua Independenței! Eu mă încadrez la a doua categorie și chiar me gusta mucho statutul ăsta de fată singură și fără obligații!

Am avut o zi foarte frumoasă, mi-am făcut câteva cadouri, dar am și primit câte ceva din partea surorilor mele! Nu m-am simțit absolut deloc singură, chiar dacă planul sentimental este în stare latentă. Încă nu am găsit omul care să-și dorească să se zbată din răsputeri pentru a-mi resuscita inima, așa că am sărbătorit 14 februarie alături de prietenele mele. It feels good to be single! Zău!

Azi am văzut atâtea cupluri, atâtea inimioare de pluș, atâtea dulcegării, încât am crezut ca nu voi mai comanda desert la restaurantul la care am fost. Însă, ținând cont de faptul că acolo am dat peste o pereche ce abia a schimbat câteva vorbe în timpul pe care cei doi l-au petrecut împreună, parcă mi-a venit să mănânc ceva dulce doar în cinstea lipsei de afecțiune dintre ei. Luând în considerare și privirele pierdute, care erau când aruncate în smartphone-uri, când aruncate pe pereți, am realizat că îmi este extraordinar de bine singură, decât să fiu într-o relație de acest fel.

Dar... trecând peste dramele sau siropoșeniile celorlalți, să vă arăt ce am primit eu de Valentine's Day! Pardon, de Ziua Independenței. O voi lua în ordinea primirii cadourilor, ca să nu fie cu supărare.

De la sora mea, Alina, am primit un tricou pe care este imprimat nici mai mult, nici mai puțin decât marea mea iubire, Harry Styles. Despre relația noastră amoroaso-imaginară am scris ieri, aici.


De la cealaltă soră, Elena, am primit o cutie super draguță în care îmi voi pune paletele de makeup, o ramă foto în care voi pune cea mai frumoasă poză cu noi, o cană pe care scrie, după bine vedeți, ”Cea mai bună prietenă” și niște bombonele de ciocolată pe care le-am cedat părinților mei (câtă voință și generozitate, incredibil).


După cum spuneam mai sus, mi-am făcut și eu niște cadouri, adică o pereche de pantaloni la care îmi stătea gândul de ceva vreme și niște inele aurii, finuțe și drăguțe.

În rest... nimic interesant. L-am văzut azi pe Dorian Popa în mall, dar asta intră tot la categoria ”nimic interesant”. :)

Sper că și voi ați avut o zi de duminică frumoasă. La mulți ani (sau la mulțean?! haha) încă o dată!