Impresii după prima săptămână de cursuri - Art Et Beaute by Parisax

Saturday, February 20, 2016 0 Comments A+ a-

Am început cursurile de makeup! Chiar dacă acestea au loc doar de două ori pe săptămână (în fiecare marți și miercuri, câte patru ore pe zi), am aflat destule lucruri noi și interesante! Alina Drăghici - formatoarea noastră are grijă să ne împărtășească toate cunoștințele și secretele ei, iar Irina Gromoșteanu, owner-ul Art Et Beaute face tot posibilul pentru ca aceste cursuri să se desfășoare cât mai bine și cât mai lin cu putință. Fetele astea două sunt profesioniste și niște persoane foarte, foarte de treabă, iar colegele mele (în total suntem 16 novice) sunt extrem de drăguțe și de prietenoase ceea ce, consider eu, contează extrem de mult, întrucât învățăm meserie de drag într-un mediu atât de plăcut.

Revenind la cursurile în sine...

În prima lună vom face numai teorie, iar asta mi se pare foarte ok, în condițiile în care trebuie să avem o bază înainte de a începe practica. Apoi, timp de trei luni de zile vom machia, vom machia și iarăși vom machia. Sinceră să fiu, sunt nerăbdătoare să punem mâna la treabă, dar până atunci vreau să mă bucur de informațiile pe care le primesc și să le absorb în totalitate, fiindcă sunt lucruri tare faine și totodată, importante.


Astfel, în prima zi am aflat ce anume trebuie să aibă un Makeup Artist în propria trusă, iar apoi am învățat toate tipurile de pensule (cu tot cu numere, denumiri și moduri de utilizare). A doua zi am intrat în pâine, ca să zic așa și am scris pagini întregi din istoria Makeup-ului, aflând de la ce foloseau cei din Egiptul Antic, până la ce foloseau româncele noastre. Foarte interesant!

Sunt tare curioasă ce urmează să învățăm săptămâna viitoare! Abia aștept. :)