Cea mai frumoasă cerere în căsătorie (video)

Friday, May 02, 2014 4 Comments A+ a-

Astăzi am realizat că nu m-ar mulțumi o cerere în căsătorie obișnuită. Mai ales...după ce am văzut acest filmuleț. Mi se pare cea mai frumoasă cerere EVER și credeți-mă, am văzut destul de multe pe Youtube (cam prea multe...). Bineînțeles că am plâns, fiindcă orice fată își dorește să fie cerută într-un mod special, nu banal. 

Vă las cu filmulețul. Aștept părerile voastre după ce îl vedeți și nu vă speriați! Chiar dacă e lung, merită! Până la urmă, este vorba despre o cerere în căsătorie superbă!



P.S. Dragul meu (VIITOR SOȚ)... Dacă nu voi avea parte de o cerere de genul ăsta, nu cred că răspunsul meu va fi unul afirmativ... :))

P.P.S. Să nu îndrăznești să mă ceri așa:


Just...DON'T, ok?! I promise I WILL kill you!

4 comentarii

Write comentarii
Unknown
AUTHOR
Friday, May 02, 2014 delete

Mie mi-ar placea si aia cu pizza :))

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Friday, May 02, 2014 delete

Mie nu. :)) Vreau ceva "wow"... :)))

Reply
avatar
Daniel Botea
AUTHOR
Wednesday, May 14, 2014 delete

Dupa ce ca ai ridicat stafeta cu proba de la Salon du Mariage, acum vrei si cerere la inaltime :)) Poate-ti zareste dorinta vreun pilot de avion sau un parasutist, ca sa ai parte de senzatii :) Daca nu-ti place cu pizza sa-l trimiti pe Fat-Frumos la mine sa-l invat sa faca CLOMPI :)))

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Wednesday, May 14, 2014 delete

Un clompi ar merge, recunosc... :))

Reply
avatar