Secrete din jurnalul de slăbit

Monday, March 17, 2014 25 Comments A+ a-

17.03.2014 - Jurnal de slăbit: Ziua 71
                     Ajutor de nădejde: LemoSilhouette

Este a treia lună de când țin cura aceasta de slăbire și sunt extrem de mulțumită. Nu a fost o dietă drastică, nu mi-a venit să îmi plâng de milă, nici să mă arunc în brațele frigiderului. De fapt, nici măcar acolo nu se găsește ceva nesănătos, deci nu aș avea cum să păcătuiesc. De data asta e altfel. Încă îmi amintesc de dietele ținute de-a lungul anilor în care m-am chinuit să dau kilogramele jos și pot spune că nu sunt niște amintiri plăcute. M-am chinuit, am trecut de la o dietă la alta, m-am dat cu capul de pereți, m-am zgâriat pe ochi dar rezultatele au fost nule. Pe 6 ianuarie 2014 am îmbrățișat o cură de slăbire inventată de mine. Am găsit momentul perfect pentru a face asta, fiindca începuse un nou an, o nouă săptămână. Nu am exagerat, impunându-mi ca prima zi de dietă să fie 1 ianuarie, pentru că eram conștientă că nu m-aș ține de cuvânt. Ăsta a fost primul pas și cel mai important, zic eu. Să nu amân dieta până într-o luni în care aș fi găsit scuze ca să nu mă țin de ea...

Să revenim. Dragă jurnalule, iartă-mă că deviez de la subiect dar mă năpădesc amintirile. Nu pot să cred cât de lipsită de voință am fost până anul ăsta. Schimbam curele de slăbire ca pe șosete și de necaz că nu era nici măcar una să dea randament, îmi vărsam nervii mâncând prăjituri și junk food. Norocul meu este că m-am trezit la realitate și am pus piciorul în prag. Până la urmă, voiam să fac ceva spre binele meu, pentru a mă simți bine în pielea mea și pentru a deveni mai sănătoasă decât eram. Și a fost cea mai bună decizie luată vreodată.

Deoarece este a treia lună de când sunt mai slabă, mai frumoasă, mai activă...am decis să îmi notez toate secretele care m-au ajutat pe parcursul acestei perioade. Vreau să fiu sigură că scriu absolut toate lucrurile care au dat cu adevărat rezultate. Tot ce am testat și a funcționat. Prietenele mele cu siguranță își vor dori să îmi citească ideile, fiindcă s-au cam săturat ca eu să arăt cel mai bine dintre toate.


În primul rând, mi-am cumpărat un jurnal în care am lipit poze cu citate motivaționale. Asta m-a ajutat de fiecare dată să îmi îndeplinesc orice scop mi-aș propune. Mă ambiționează foarte tare. Iar faptul că mi-am notat planul de atac, că le-am spus celor din jurul meu ce am de gând, m-a asigurat că nu voi renunța și nu mă voi abate de la planul inițial. Dacă aș fi păstrat pentru mine ideea de a face totul pentru a slăbi, sunt sigură că m-aș fi dat bătută chiar înainte să mă apuc de vreo dietă. Atunci când spui cuiva, când notezi undeva...există șanse mai mari de reușită iar acest lucru este confirmat de mine și de experiența mea cu metodele de slăbit!

De asemenea, mi-am făcut un program strict pe care l-am respectat cu sfințenie. Strict nu în sensul rău, ci un fel de listă cu scopurile fiecărei zile. Asta contează foarte mult. Știi mereu ce ai de făcut. O rutină zilnică te face să fii mai organizat și te ajută să rămâi pe linia de plutire, fără să găsești o zi în care nu ești sigur dacă ai timp să faci exerciții, așa că preferi să lași totul baltă pe ziua respectivă, promițând că vei recupera data viitoare. Nu lăsa pe azi ce poți face mâine. Nu mai continua să spui ”încep de mâine”, ”las pe mâine” fiindcă sunt șanse foarte mari ca în ziua următoare să nu te ții de cuvânt, iar tot planul se va duce de râpă până la urmă.


Bineînțeles că am făcut și câteva cercetări pe internet, pentru a fi sigură din start că nu mă ghidez după niște simple mituri, ci după anumite idei bazate pe studii importante. Astfel, am descoperit că dietele moderate sunt mai eficiente decât dietele extreme, deoarece cele din urmă sunt greu de urmat și nu le poți ține pe termen lung din cauza rigidității și severității acestora. Deși se spune că toate curele de slăbire sunt la fel, această afirmație este falsă. Unele diete sunt mai grele, altele mai ușoare. Ambele duc la aceleași rezultate, însă dietele moderate se pot ține pe termen mai lung și astfel ajungi să dai mai multe kilograme jos. Dietele severe te sperie și te fac să renunți din cauză că ești constrâns să mănânci doar o gamă de alimente, în timp ce dietele mai permisive te ajută să slăbești fără să te îngrozești de faptul că ai fi nevoit să mănânci doar fructe și legume, de exemplu.

Rezultatele altui studiu spuneau că dacă bei două pahare de apă înainte de masă, poți pierde în greutate cu 2 kilograme mai mult decât persoanele care nu beau apă înainte să mănânce. Acest lucru l-am notat cu majuscule pe pagina dedicată fiecarei zile din jurnal, ca să fiu sigură că nu uit. Absolut de fiecare dată beau apă înainte de a mânca, însă eu prefer să fie apă călduță în care pun sucul de la o lămâie verde și puțină mentă deoarece este mai sănătoasă și dă rezultate mult mai bune. Dacă doriți să adoptați ideea mea, vă rog să fiți atente, deoarece semințele de la lime sunt otrăvitoare, așa că nu trebuie să rămână nici măcar una singură pierdută prin pahar.


Cercetătorii au confirmat faptul că cei care țin o cură de slăbire și nu se odihnesc bine noaptea au tendința de a mânca alimente nesănătoase și sunt tentați să reducă antrenamentele la sală din cauza oboselii acumulate. Totodată, cei care dorm puțin și sunt la dietă vor slăbi pierzând din țesutul muscular, nu din cel adipos. Ceea ce este cât se poate de greșit și de periculos.

Trecând peste rezultatele studiilor făcute de specialiști, vă voi detalia ceea ce am experimentat eu, rezultatele studiului făcut de mine...pe mine. Căci exemplul personal consider că este cel mai relevant în momentul de față.

Pe tot parcursul dietei am încercat să mănânc moderat, controlat, echilibrat. Trei mese pe zi. Toate sănătoase, fără excese de grăsime sau de carbohidrați. Între mese mi-am permis câte un ”snack”, adică un fruct la alegere. Nu chipsuri sau alte alimente nocive. Nu am băut sucuri din comerț, ci doar smoothies preparate acasă, din legume și fructe proaspete. Pe lângă acestea, apa a avut rolul ei, desigur. Nu a trecut zi de la Dumnezeu în care să nu beau cel puțin 2 litri de apă pe zi. Vă asigur, apa nu dăunează grav sănătății, oricât ați bea. Aduce doar avantaje, printre care cel mai important este că vă ajută să slăbiți. Și bineînțeles că am evitat alcoolul.

Totodată, am combinat alimentația sănătoasă cu exercițiile zilnice. Sportul ajută la menținerea după slăbire. Secretul mișcării fizice este acela că trebuie să faci totul gradual, nu să începi în forță. Trebuie să te obișnuiești cu efortul, astfel încât pentru început, o simplă plimbare zilnică este suficientă. Eu las mașina acasă și merg pe jos la serviciu, întrucât nu este extrem de departe de locuința mea. Aș putea spune că este la distanță de un kilometru însă vă jur că a merge dimineață de dimineață atât de mult, nu este atât de rău pe cât sună. De asemenea, cu fiecare ocazie, renunț la lift și urc pe scări.

Cum spuneam, adăugând puțin câte puțin, ajungeți să vă obișnuiți și nu vi se va mai părea că locul de muncă este la distanță de câțiva ani lumină de casa voastră. Eu m-am obișnuit să procedez mereu așa. În plus, merg la sală de cinci ori pe săptămână. Începusem cu o zi pe săptămână, până am mărit zilele de antrenament. Și aici trebuie să fie un ritm moderat, ca să nu ne speriem. Mintea noastră tinde să renunțe destul de ușor atunci când începem să facem ceva nou la intensitate mare. Ideea e că trebuie să fim activi tot timpul. Să facem exerciții cu regularitate. Iar faptul că sunteți ocupate nu este o scuză. Și eu sunt din cale-afară de ocupată. Am un loc de muncă stabil, sunt masterandă și locuiesc singură, ceea ce înseamnă că mai trebuie să și gătesc și să fac curat. Chiar și femeile cu familii nu trebuie să bage scuza aceasta la înaintare. Dacă vrei, poți. Se găsește o modalitate de a merge mai mult pe jos, de a exersa. Faceți cum fac eu. Mergeți la serviciu pe jos, urcați pe scări, nu cu liftul. Mergeți la cumpărături pe jos, ieșiți în parc, alergați cu prietenele. Jumătate de oră de sport zilnic nu strică, e benefică atât pentru minte, cât și pentru corp!


Un alt secret de-al meu este reprezentat de suplimentul alimentar LemoSilhouette. Țin să vă anunț că nu trebuie să strâmbați din nas. Suplimentele alimentare nu sunt ca acele pastile de slăbit care îți promit marea cu sarea, precum că vei slăbi instantaneu după ce înghiți pastila sau mai știu eu ce. LemoSilhouette este special conceput pentru a te sprijini în lupta cu kilogramele în plus. Nu conține substanțe interzise, ci doar ingrediente naturale benefice pentru corpurile noastre. Eu iau câte un comprimat în fiecare zi și sunt extrem de mulțumită de rezultatele obținute. Rolul acestui supliment este de adjuvant în cura de slăbire, deoarece este un arzător de grăsimi. Asta înseamnă că scade depozitele adipoase și ajută la detoxifierea și regenerarea ficatului datorită ingredientelor-minune: lămâie verde, ananas, aloe vera, portocal amărui, guarana și arginină.


Ananasul stopează senzația de foame, având numeroase beneficii asupra sănătății noastre deoarece favorizează arderea grăsimilor și contribuie la o digestie rapidă datorită unei enzime rare denumită bromelaină.

Aloe vera conține de asemenea, niște substanțe cu efect detoxifiant. Crește cantitatea de colagen din organism, ceea ce dă elasticitate pielii și totodată, specia de aloe vera taie pofta de mâncare și are mult mai multe avantaje, în special în sfera problemelor de sănătate.

Guarana este o plantă care conține anumite substanțe asemănătoare ciocolatei. Astfel, conduce la îmbunătățirea stării psihice și fizice, îndepărtează stresul (un lucru foarte important ce trebuie luat în seamă de fiecare dată când ținem cură de slăbire și nu numai) și nu în ultimul rând, ajută la eliminarea kilogramelor nedorite și celulitei.

Lămâia verde ajută la arderea grăsimilor și detoxifiază organismul, fiind ajutată de vitaminele din interiorul ei. Este o sursa bogată de energie și îmbunătățește vederea.

Această combinație de mâncare sănătoasă, suplimente LemoSilhouette, exerciții fizice și odihnă au condus la modelarea corpului meu, la îmbunătățirea stării de sănătate, făcând referire și la cea fizică și la cea psihică.

Nu am renunțat până în momentul de față (și nici nu o voi face de acum încolo) la acest mod de viață, fiindcă mă simt extraordinar de bine de când am adoptat acest stil de a trăi. Nu mai sunt atât de stresată, încerc să mă relaxez pe cât posibil și să respect planul din jurnalul de slăbit fiindcă nu vreau sa ajung ca acele persoane care au reușit să slăbească degeaba. că apoi s-au îngrășat la loc. Nu. Eu îmi doresc din tot sufletul să mă mențin, tocmai de aceea rămân fidelă fiecărui pas notat în agendă.

Am uitat să menționez că din motive evidente, pentru a nu o lua razna din cauză că în cursul săptămânii nu mănânc junk food și nu beau sucuri din comerț, duminica este ziua rezervată răsfățului. Doar atunci îmi permit să mănânc fie o prăjitură, fie să beau ceva ”interzis”. Acest lucru mă motivează și mai mult, căci parcă de fiecare dată abia aștept să vină ziua de duminică pentru a-mi putea rezolva o poftă de dulce sau de sărat. În restul zilelor, când nu am chef nici măcar de fructe, mănânc moderat...ciocolată amăruie sau covrigei sărați. Astfel, mă asigur că nu înnebunesc până vine sfârșitul săptămânii.

Am învățat că această modalitate de a-mi împăca mintea pofticioasă este binevenită. De fiecare dată (fac referire la celelalte diete) când m-am abținut săptămâni întregi de la ceva, am ajuns să eșuez, cumpărându-mi o cutie mare de înghețată sau câteva ciocolate pe care le-am devorat în doi timpi și trei mișcări. Ceea ce nu a fost bine deloc. Mai degrabă îți permiți o zi de trișat, decât să o iei razna și să dai iama în magazin pentru a-ți lua tot raftul cu napolitane acasă.


Acestea sunt secretele care mă ajută să fiu într-o formă fizică și psihică de invidiat. Bineînțeles că la ele se pot adăuga niște prietene care m-au susținut și încurajat, alături de dragostea nemărginită a prietenului meu, ce mi-a ridicat moralul zi de zi și m-a motivat să lupt pentru visul meu de a fi frumoasă și slăbuță.

Sper să îmi ascultați sfaturile și vă rog să îmi mai spuneți din secretele voastre, că tare curioasă sunt!

Sursă imagini: LemoSilhouette.ro și Pinterest.


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2014.

25 comentarii

Write comentarii
Anonymous
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

oh, my God, dacă vreo tipă ahtiată de slăbit citeşte asta....n-aş vrea să stau la gura ei, numa' lămâi verzi ar consuma! :)))))

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

Un articol trebuie să fie mai scurt pentru că cititorii actuali caută informația concisă, nu prezentări pe pagini întregi. Iar cu pozele, trebuie să fie poze nu postere. Și care e faza cu femeia care se vinde pe bani (aia goală) ? Adică e un articol de nutriție nu pentru revista Playboy ! Succes la revizie.

Reply
avatar
L.M.T.
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

Frumos ai conceput articolul... şi chiar reprezintă o idee bună în cazul unei diete. Mai ales partea cu weekendul dedicat răsfăţului. :*

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

Nu inteleg un lucru. Despre ce femeie goala vorbesti? Am pus vreo femeie care se vinde pe bani in articol? Sau pe blog, pe undeva? Ori asta vrei sa vezi, de fapt? Sau nu stii engleza? Alta explicatie nu gasesc! Nu pun pozele pentru femei, ci pentru ce scrie pe ele!

Referitor la faptul ca pozele sunt "postere"... Asa imi permite tema. Nu imi place ca sunt mari dar nu le pot micsora nici daca vreau. Imi pare rau, nu e vina mea.

Nu in ultimul rand, articolul este lung fiindca a trebuit sa punctez multe lucruri. Cine are nevoie de informatii, citeste oricat, nu doar doua randuri...

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

Multumesc! Nu trebuie doar sa ne abtinem, cand si cand mai avem voie sa trisam... :D

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

„Despre ce femeie goala vorbesti?” Din ultimul poster. Ai dreptate, are mai multe haine pe ea si un palton, doar eu o văd dezbrăcată, poate sunt eu mai pervers.

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

Cam esti pervers, fiindca eu nici macar nu am observat cine este in poza. Mi-a atras atentia textul de pe poza. Dar esti barbat, inteleg.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

Era o ironie la adresa mea ca să te prinzi unde ai greșit, adică tu faci articole la care nu observi ce postezi decât partial ?! O muncă care vrei să fie perfectă trebuie să necesite si o atentie la detalii, cât și ceva care este specific temei respective. Gândirea ta este fie superficială, fie orgoliul tău este rănit că ți-am criticat articolul, de aceea afirmi: „Cam esti pervers”. Dacă eram pervers cum crezi sau vrei să mă jignești, nu mai ziceam nimic cu privire la poza respectivă, pentru că atunci mi-ar fi plăcut. Dar tu nu te-ai gândit la aceasta. Fiindcă sunt exact opusul a ceea ce tu afirmi, a determinat să scriu împotriva pozei respective. Așa că mai revizuieste afirmațiile înainte de a le exprima public.

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

Ma prinsesem de ironie. Ceea ce tu nu intelegi este faptul ca acea poza e pusa acolo cu un scop, nu postez fotografii cu femei care se vand pe bani! Nu sunt superficiala, nici nu am orgoliul ranit! Cu atat mai putin sa te jignesc...

Nu ai fi zis nimic referitor la poza? Scuza-ma, te-ai legat de ea din prima. Ai scris impotriva pozei din start. Nu te-am invitat sa o critici, din cate imi amintesc.

Tin sa iti reamintesc ca nu sunt de acord cu tine! Tu vezi in poza doar ceea ce vrei sa vezi. Eu ti-am spus ca scopul acesteia este altul, nicidecum cel mentionat de tine.

Considera aceasta discutie incheiata. In general nu aprob astfel de comentarii dar de data asta am facut o exceptie, ca sa nu mai inteleaga si altii acelasi lucru din poza respectiva. O seara placuta iti doresc!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

O seară plăcută și ție.

Reply
avatar
Lamiita Petre
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

Toata viata am fost la cura de slabire , ma regasesc total in descrierea ta , aceeasi hotarare am luat-o si eu acum o luna de zile , rezultatele se vad timid dar se vad . Ma consolez singura ca ce am pus timp de 50 de ani nu pot da jos in 2 luni :( . Sunt anxioasa de felul meu si stiu ca asta e un obstacol in reusita , plus alte probleme de sanatate deloc usoare , se mai zbarlesc la mine cateodata mai tare si parca imi spun " stai asa ca nu esti chiar asa de viteaza precum crezi " . Va dau un sfat din suflet , MAI TARZIU VA FII MULT MAI GREU .

Reply
avatar
Tuesday, March 18, 2014 delete

Aş fi vrut să văd o poză cu tine la începutul dietei şi una la sfârşit! :)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

Vai dar ai scris si tu, nu gluma. :))
Habar n-aveam ca semintele de lamaie verde sunt otravitoare. :))
Cat despre faptul de a tine secret o dieta, mai tare n-as respecta-o daca nu ma laud cuiva. Spunand celorlalti mi-ar fi rusine sa nu o respect. :))
Stii, de-asta esti tu frumoasa asa si supla, ce tii diete echilibrate. Bine ma, Pinky, esti fenomenala! :*

Reply
avatar
Daniel Botea
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

Incercati dieta prin scris, sa vedeti cate calorii se consuma :) Mai era si aia cu tuica :)) "Daca-ti e frica ca te ingrasi, bea tuica! Tuica inhiba teama" :)
Dar eu tot pe Aloe Vera ma bazez! Spor!

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

Niciodata nu e prea tarziu. Nu te mai speria singura, creierul tau ar face orice pentru a te determina sa renunti! Daca vei fi optimista si increzatoare, rezultatele nu vor intarzia sa apara! :*

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

Imi pare rau dar...nu voi pune poze cu mine. :)

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

Multumesc, draga mea! :*

Eu ti am zis ca am scris cu vreo 100 de cuvinte mai putin decat tine :))

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

Cea cu tuica este mai potrivita pentru barbati. :)))

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

foarte bun articolul tau. Ai imbinat informatia cu exemplul personal, imaginile sunt sugestive. Imi place. dar stii, imi place asa, ca si cum te-as juriza si as bvate din palme. Felicitari, draga mea. Pentru articol si pentru locul din clasament. La mai mare!

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Tuesday, March 18, 2014 delete

Multumesc din tot sufletul! Sper sa aiba si juriul aceeasi parere ca tine! :) :*

Reply
avatar
Andreea
AUTHOR
Sunday, March 23, 2014 delete

:))) Ah, Doamne.... lamai, lamai, lamai. Vreau niste miere ca sa fac repede o limonada. Super articol, chiar m-ai determina sa recurg la aceste secrete, daca as avea nevoie :P Si eu tine la ziua de trisat, dar pentru mine inseamna mai mult decat o mini-ciocolata :P Si in restul timpului mananc de toate, dar in cantitati bine stabilite :) Asa ma mentin eu in forma.

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Monday, March 24, 2014 delete

Ziua de trisat nu inseamna nici o mini ciocolata, dar nici 5 ciocolate. :)) Moderat, chiar si in ziua respectiva... :D

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
Tuesday, March 25, 2014 delete

Haha, Dana Gura de Auer sa ma numesc de acum.
Pai...as zice ca a avut aceeasi parere, cand iti vad nota din clasament. Am avut eu o presimtire in privinta ta. Una mare si buna.

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Tuesday, March 25, 2014 delete

Chiar ca ai gura aurita! Si ma bucur pentru acest lucru! Iti multumesc pentru cuvintele MARI si frumoase! :*

Reply
avatar