Tu cum arăți atunci când nu ai chef să ieși din casă?

Sunday, November 17, 2013 2 Comments A+ a-

În general, când am o zi proastă sau pur și simplu nu vreau să ies în oraș, prefer să lenevesc, făcând găuri în pat sau în scaunul de la calculator. Bineînțeles că nu am chef nici măcar să mă schimb, așa că pe parcursul întregii zile rămân în pijamalele mele comode.


Mă trezesc pe la prânz, ori morocănoasă, ori super binedispusă, însă indiferent de dispoziția mea, un lucru e clar: dacă nu am de gând să ies din casă...nu mă voi machia și...nici nu mă voi pieptăna! Îmi voi prinde părul într-un coc, chiar dacă voi ajunge să arăt ca domnișoara din poza de mai sus, nu o să îmi pese și îl voi lăsa așa. Pentru că...atât de leneșă pot fi uneori! Îmi voi lua multe dulciuri și le voi mânca pe toate...nesimțindu-mă vinovată la urmă!

Și cu toate că ne străduim să arătăm impecabil atunci când ieșim în lume, în momentul când ne trezim fără vreun plan pe ziua respectivă, ne facem de cap. În sensul că umblăm ciufulite și leneșe prin casă, abia trăgându-ne papucii după noi. Iar aceste lucruri se accentuează în zilele când suferim de PMS...

Desigur, mai sunt și zile în care, chiar dacă mă baricadez în casă, prefer să fac o baie lungă și fierbinte, să îmi fac unghiile, să mă dau cu cele mai scumpe creme, cu cele mai mișto parfumuri. Mă epilez, îmi îndrept sau ondulez părul... Pentru că... Uneori îmi place să petrec timpul singură, aranjându-mă, dichisindu-mă. Îmi încarc bateriile atunci când sunt doar eu cu mine...și mai ales când am o stare tocmai bună pentru a mă răsfăța. Îmi place să fiu pretty pentru mine, mai ales. Și să mă simt bine în pielea mea chiar și atunci când rămân o zi întreagă între patru pereți.

Spre sfârșitul serii, mă uit la serialele mele preferate și adorm mulțumită, după ziua taaaare ”productivă” avută!


Tu cum arăți și ce faci atunci când nu ai chef să ieși din casă?

2 comentarii

Write comentarii
Vienela
AUTHOR
Monday, November 18, 2013 delete

Sa fiu sincera sau sa trag o minciuna draguta? Hai sa spun adevarul! In acest moment am in cap numai gandul la probele SB, la articole scrise sau care urmeaza a fi scrise. Nici urma de dorinta de a iesi din casa. Parul este nespalat de cateva zile, port o vesta calduroasa, maro, am sosete flausate in picioare, parca as fi o babuta. :))))))

Reply
avatar
BiancaBiziiac
AUTHOR
Monday, November 18, 2013 delete

:)))) M-ai facut sa rad in hohote! Eu sunt nepieptanata de sambata...si in pijamale am ramas de atunci :)) SuperBlog scoate tot cheful de iesit din noi... :))

Reply
avatar