Review - Yves Rocher Organic Raspberry Silky Lotion

Thursday, October 03, 2013 0 Comments A+ a-


Astazi vorbim putin despre laptele de corp de la Yves Rocher cu aroma de zmeura! Este necesar sa spun ca mie imi plac cremele, lotiunile, spray'urile de corp care miros a fructe...asa ca daca tie nu iti plac, imi pare rau, nu stii ce pierzi! De fapt...cum sa nu iti placa sa mirosi ca o prajiturica fructata? Si organica pe deasupra! :))

Lotiunea asta de care va spun miroase delicios, de iti vine sa o mananci...la propriu! Asa cum va spuneam si despre crema Victoria's Secret, pentru mine conteaza foarte mult ca lotiunile sa intre repede in piele. Ei bine, nici cei de la Yves Rocher nu ma dezamagesc din punctul asta de vedere, intrucat laptele de corp se absoarbe la prima falfaire de gene! Este foarte light, nu e gras deloc, deci chiar nu ai cum sa astepti juma' de ora pana dispare de pe piele, nici daca ai vrea.


Asa cum scrie si pe sticluta, hidrateaza, catifeleaza si ofera parfum discret pielii. Ce pot spune? Nu am cum sa ii contrazic! V-as zice si cat costa, dar chiar nu am idee, pentru ca am primit-o cadou de ziua mea de la o buna prietena, iar pe site'ul lor nu am mai gasit-o, cred ca s-a terminat stocul, la cat de frumos miroase!! Presupun totusi, ca o vor baga din nou pe site, mai ales ca exista si varianta de 400 ml, deci va dati seama cat v-ar ajunge! A mea are 50 ml si nu o folosesc pe tot corpul, pentru ca s-ar termina prea repede. Asa ca o folosesc precum ar fi o crema de maini.


Bineinteles, trebuie sa spun si treburile care nu imi plac, nu? Acestea se rezuma strict la ambalaj. Recipientul care il vedeti in poze ma cam scoate din sarite! Plasticul din care e facut este mult prea tare incat imi este imposibil sa scot crema! Daca ar fi avut o pompita pe care sa apesi, nu ar fi fost vreo problema despre care sa vorbim acum. Tot ce pot face e sa scutur sticla pana o zapacesc, ca sa ma pot bucura de zmeurica aia si sa imi pice putina in palma. In cazul in care nu o sa imi curga intr-o zi toata, fara sa vreau...atunci chiar o sa raman surprinsa! Stau si ma intreb, pentru ca nu imi pot da seama sub nici-o forma, cum o sa ajung eu la crema care o sa ramana pe fundul sticlei si pe peretii ei! Are cineva vreo idee? Ca eu nu am! Decat sa bag foarfeca in recipient si sa il tai, poate doar asa!


In orice caz, nici macar acest lucru nu ma poate opri sa folosesc laptele de corp pana la ultima picatura, asta e clar! Recomand cu caldura produsul din poze tuturor celor care iubesc chestiutele fructate! Puteti intra pe site'ul celor de la Yves Rocher Romania si gasiti acolo chiar si minunatii cu alte fructe, in caz de zmeura va displace!

Nu uitati nici de noutatile si surprizele de care puteti avea parte luna aceasta daca plasati o comanda pe site!


Voi ce ati comandat in ultima vreme de la Yves Rocher? Sunteti multumite de produsele lor?