25 random things about me | 25 de lucruri despre mine

Sunday, September 15, 2013 0 Comments A+ a-

Hello, my name is Bianca and I am glad that you're here! This is a blog with happy thoughts, beauty, lifestyle, funny things. In the beginning, you should get to know me! That's why I'm doing this TAG - 25 random things about me. Let's get started, shall we? We shall!

Buna, numele meu este Bianca si ma bucur ca esti aici! Acesta este un blog cu si despre ganduri pozitive, frumusete, lifestyle si lucruri amuzante! Pentru inceput, ar trebui sa facem cunostinta! Asta e motivul pentru care fac acest TAG - 25 de lucruri despre mine! Sa trecem la treaba, zic!


  1. I am 22. | Am 22 de ani.
  2. I am a Leo. | Sunt zodia Leu.
  3. I am from Constanta (Romania). | Sunt din Constanta.
  4. I have graduated from University with a Bachelor's Degree in “Business Administration in Tourism, Commerce and Services”. | Am absolvit facultatea, fiind licentiata in "Administrarea afacerilor in comert, turism si servicii".
  5. Bugs freak me out! | Imi este frica de gandaci!
  6. I am afraid of the dark. | Imi este frica de intuneric.
  7. I am a chocoholic. | Sunt dependenta de ciocolata.
  8. My guilty pleasures: McDonald’s and KFC. | Placerile mele vinovate: McDonald's si KFC.
  9. I hate Math! ( Dear Math, I know you don't like me. But you know what? The feeling is mutual!) | Urasc matematica!
  10. I LOVE watching TV Series. | Ador sa ma uit la seriale.
  11. I am addicted to Youtube! | Sunt dependenta de Youtube!
  12. I don't know how to swim and I don't want to learn because I am SO afraid! | Nu stiu sa inot si nici nu vreau sa invat pentru imi este foarte frica!
  13. My favorite books are The Hunger Games because...they are AMAZING! | Cartile mele preferate sunt Jocurile Foamei.
  14. I still like watching cartoons - you're never too old to do this - and I hate scary movies! - Imi place sa ma uit la desene si urasc filmele de groaza!
  15. I have been to Egypt and Bulgaria. | Am vizitat 2 tari: Egipt si Bulgaria.
  16. My biggest dream is to visit USA and I hope that next year my wish will come true. - Visul meu este sa vizitez SUA si sper sa mi se indeplineasca anul viitor.
  17. I hate doctors. The worst you can do is to take me to a doctor and I will freak out. | Nu imi place sa merg la doctor!
  18. My favorite holiday is Christmas! | Sarbatoarea mea preferata este Craciunul!
  19. I am not a morning person. | Nu imi place sa ma trezesc de dimineata.
  20. I don't like shopping for clothes. | Nu imi place sa merg sa imi cumpar haine.
  21. I used to collect my favorite quotes in a Word Document that now has 270 pages. | Obisnuiam sa colectionez citatele mele preferate intr-un Document Word care are acum 270 de pagini.
  22. I collect fridge magnets. | Colectionez magneti de frigider.
  23. My hands and feet are always cold. | Am mainile si picioarele intotdeauna reci.
  24. My appetite disappears when I am stressed or in love! | Imi dispare pofta de mancare atunci cand sunt stresata sau cand sunt indragostita!
  25. Most of the time I wear sneakers. I like high heels but I don't know how to walk in them. | In majoritatea timpului port tenesi/adidasi. Imi plac pantofii cu toc dar nu stiu sa merg cu ei.

Thanks for reading this TAG and feel free to leave me a nice comment! It would make my day!

Multumesc pentru faptul ca ati citit acest TAG si simtiti-va liberi sa imi lasati un comentariu! Mi-ar face ziua mai frumoasa!